2012. január 26., csütörtök

Halhatatlanok


Új irományba kezdtem, aminek ideiglenes címe Halhatatlanok. 
Igazából saját szórakozásomra kezdtem el írni és csak nemrégiben döntöttem úgy, hogy ami elkészül belőle, azt felrakom ide.

Honnan jött az ölet: Harry Pottert olvastam már ki tudja hanyadszor és eszembe jutott, hogy még semmi olyat nem írtam, ami Magyarországon játszódna, úgyhogy arra gondoltam, hogy a poén kedvéért írhatnék egy olyat. Aztán ahogyan kezdtem kidolgozni, hogy miről is szóljon a történet, úgy eltávolodtam ettől az elképzelésemtől és úgy döntöttem, utaztatom majd a szereplőket ide-oda.

Miről szól a történet: A Halhatatlanok vezetőjének, az Anyának egyik kötelessége az, hogy válasszon magának egy Első Szeretőt, akinek legfontosabb feladata az, hogy megvédje őt. Természetesen a nő nem gyermekei közül választ, hanem egy átlagos srácot szemel ki magának, aki így akarata ellenére csöppen bele ebbe a különös világba. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése